Coachen op klantgerichtheid

Coachen op klantgerichtheid

Vraag u zichzelf wel eens af hoe je op de juiste manier feedback dient te geven? Hoe corrigeer je het beste op de werkvloer? Deze tweedaagse training Coachen op klantgerichtheid geeft u inzicht in het coachend leidinggeven van uw team.

Doelgroep

Deze tweedaagse training is bestemd voor startende leidinggevenden die minstens 6 maanden in deze functie werkzaam zijn en die dagelijks als meewerkend voorman op de werkvloer aanwezig is.

 

Inhoud

De volgende vragen worden tijdens de training beantwoord:

  • Wat is klantgericht gedrag en hoe straal ik dat uit?
  • Hoe breng ik mijn verwachtingen over omtrent gedrag op de werkvloer?
  • Hoe breng ik wijzigingen in het beleid op een duidelijke manier?
  • Hoe geef ik coachend leiding aan mijn team?
  • Hoe creëer ik een sfeer van elkaar feedback geven op de werkvloer?
  • Hoe geef ik op de juiste manier feedback?
  • Hoe creëer ik draagvlak?
  • Hoe corrigeer ik op de werkvloer?

 

Resultaat

Na afloop van de training bent u in staat helder en duidelijk verwachtingen te managen en beleid uit te dragen. Ook kunt u op de werkvloer uw medewerkers dagelijkse coachen om samen een sfeer van optimale samenwerking en klantgerichtheid te creëren.

Incompany & open inschrijving

Wij bieden deze training zowel incompany als in de vorm van open inschrijving aan. Indien u interesse heeft in een incompany training, neem gerust contact met ons op via info@ovd-opleidingen.nl of via telefoonnummer 0318 – 649 999.

Duur

Het betreft een tweedaagse training.

Certificering

Deelnemers die de volledige training met succes hebben afgerond, krijgen een certificaat van OVD Opleidingen.

Prijsstelling

€ 875,- per deelnemer (excl. BTW en incl. trainingsmateriaal & lunch)

 

Data en locaties

Deze training zal worden gepland bij voldoende geïnteresseerden. Mocht u interesse hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

Meer informatie?OVD Opleidingen

Bel of mail met één van onze opleidingsadviseurs!
Tel: 0318-64 99 99
E-mail: info@ovd-opleidingen.nl

Ja, ik vind dit interessant

Wij gaan voor

%

tevredenheid

Waarom OVD opleidingen?

  • Gespecialiseerd in Retail trainingen en opleidingen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Doorgangsgarantie trainingen vanaf 4 deelnemers
  • Hoog slagingspercentage
  • Hoge klantwaardering