Effectieve tweegesprekken 4: functionerings- en beoordelingsgesprekken

Effectieve tweegesprekken 4: functionerings- en beoordelingsgesprekken

U wilt graag dat uw medewerkers goed presteren. Door hen op een juiste manier te beoordelen, kunt u hen daarin stimuleren. Functionerings- en beoordelingsgesprekken zijn hierbij een belangrijk hulpmiddel.

Doelgroep

Deze ééndaagse training is voor iedereen die functionerings- en beoordelingsgesprekken voert: filiaalmanagers, bedrijfsleiders, teamleiders en afdelingshoofden.

Inhoud

Onderstaande vragen worden beantwoord:

  • Wat is een functioneringsgesprek en wat is een beoordelingsgesprek?
  • Welke verschillen zijn er tussen beide gesprekken?
  • Hoe vaak moet ik functionerings- en beoordelingsgesprekken houden?
  • Wie nemen deel aan deze gesprekken?
  • Hoe ziet het beoordelingssysteem in mijn organisatie eruit?
  • Wat zijn de beoordelingscriteria in mijn organisatie?
  • Hoe formuleer ik doelstellingen?
  • Welke verschillende gesprekstechnieken zijn er en hoe pas ik deze toe?
  • Hoe bereid ik functionerings- en beoordelingsgesprekken voor?
  • Hoe voer ik functionerings- en beoordelingsgesprekken?
  • Hoe zorg ik voor een effectieve afronding van deze gesprekken?
  • Hoe leg ik gemaakte afspraken vast?
  • Hoe voorkom ik beoordelingsfouten?
  • Lastige situaties, hoe ga ik hiermee om?
  • Hoe geef ik de juiste opvolging aan functionerings- en beoordelingsgesprekken?

Resultaat

Na de training bent u in staat om op een juiste manier een functioneringsgesprek en een beoordelingsgesprek te voeren. Op een manier die ervoor zorgt dat u samen met uw medewerkers tot betere prestaties kunt komen. Door middel van deze gesprekken leert u ook de communicatie en de afstemming met uw medewerkers over hun functioneren te verbeteren.

Aanpak

De nadruk ligt op het zelf doen en zelf ervaren. Met behulp van een professionele acteur wordt er in deze training vooral veel geoefend met echte praktijksituaties, waarbij veel aandacht wordt besteed aan de gesprekstechnieken die u kunt inzetten bij het beoordelen van uw medewerkers.

Wij bieden nog 3 trainingen aan op het gebied van gesprekken voeren:

  1. Effectieve tweegesprekken 1: basistechnieken
  2. Effectieve tweegesprekken 2: selectiegesprekken
  3. Effectieve tweegesprekken 3: ziekteverzuimgesprekken

Incompany & open inschrijving

Wij bieden deze training zowel incompany als in de vorm van open inschrijving aan. Indien u interesse heeft in een incompany training, neem gerust contact met ons op via info@ovd-opleidingen.nl of via telefoonnummer 0318 – 649 999.

Duur

Het betreft een ééndaagse training.

Certificering

Deelnemers die de volledige training met succes hebben afgerond, krijgen een certificaat van OVD Opleidingen.

Prijsstelling

€ 575,- per deelnemer (excl. BTW en incl. trainingsmateriaal & lunch).

 

Data en locaties

Bij voldoende deelname start de opleiding in september 2019. Indien u interesse heeft in deze opleiding, kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan op de lijst zetten en dan ontvangt u automatisch een bericht.

Meer informatie?OVD Opleidingen

Bel of mail met één van onze opleidingsadviseurs!
Tel: 0318-64 99 99
E-mail: info@ovd-opleidingen.nl

Ja, ik vind dit interessant

Wij gaan voor

%

tevredenheid

Waarom OVD opleidingen?

  • Gespecialiseerd in Retail trainingen en opleidingen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Doorgangsgarantie trainingen vanaf 4 deelnemers
  • Hoog slagingspercentage
  • Hoge klantwaardering