NL LEERT DOOR

Hospitality training

De training werkt inspirerend en motiverend en maakt gebruik van eigen kracht. Het gevolg is dat de bezoeker zich meer welkom zal voelen, langer blijft, meer gaat besteden en positieve aanbeveling over een winkel zal geven.

AANMELDEN:

Deze training 2 lesdagen en heeft een studiebelasting van 20 uur.

€ 575/pp

Algemene info

Doelgroep: Verkopenden en leidinggevenden op de werkvloer

Doel: van deze training ga je daadwerkelijk het resultaat merken in de winkel, zoals meer verkoop en meer werkplezier.

Je leert volledig in je eigen kracht te gaan staan en vanuit gastvrijheid een waardecreatie voor de klant te creëren.

De training werkt inspirerend en motiverend en maakt gebruik van eigen kracht. Dat heeft invloed op het gehele team. Het gevolg is dat de bezoeker zich meer welkom zal voelen, langer blijft, meer gaat besteden en positieve aanbeveling over een winkel zal geven.

Inhoud

  • Wat is hospitality?
  • Waarom is het zo belangrijk?
  • Waardecreatie.
  • Commercieel denken en vooral voelen.
  • Optimale winkelpresentatie.
  • Wie ben jij en wie heb je tegenover je?
  • De noodzaak van ‘geven’.
  • Optimale communicatie met de bezoeker.

 

Studierichting

Van deze training ga je daadwerkelijk het resultaat merken in de winkel, zoals meer verkoop en meer werkplezier.

Je leert volledig in je eigen kracht te gaan staan en vanuit gastvrijheid een waardecreatie voor de klant te creëren.

De training werkt inspirerend en motiverend en maakt gebruik van eigen kracht. Dat heeft invloed op het gehele team. Het gevolg is dat de bezoeker zich meer welkom zal voelen, langer blijft, meer gaat besteden en positieve aanbeveling over een winkel zal geven.

De training is MBO niveau.

Studiebegeleiding

Theorielessen; Groepsdiscussie; Praktijkopdrachten (binnen RIVM richtlijnen); Inclusief e-learning module “Ultieme klantgerichtheid”. Begeleiding tijdens en tussen de trainingsmomenten door is aanwezig c.q. beschikbaar.

Vooropleiding

Geen vooropleiding vereist

Toetsing

1 toetsmoment in de vorm van een formatieve toets. Alle deelnemers die de training succesvol afronden, ontvangen een officieel OVD Opleidingen certificaat.

Resultaat

  • Je leert volledig in je eigen kracht te gaan staan en vanuit gastvrijheid een waardecreatie voor de klant te creëren.
  • De training werkt inspirerend en motiverend en maakt gebruik van eigen kracht. Dat heeft invloed op het gehele team. Het gevolg is dat de bezoeker zich meer welkom zal voelen, langer blijft, meer gaat besteden en positieve aanbeveling over een winkel zal geven.

 

Beschikbare open inschrijvingen

Kies een datum, vul je gegevens in en we sturen je een mail om de inschrijving te voltooien!

Er zijn op dit moment nog geen open inschrijvingen beschikbaar.