Mystery visits: een spiegel voor uw organisatie

Mystery visits: een spiegel voor uw organisatie

Als retailer werkt u voortdurend aan het verbeteren van de vaardigheden van uw medewerkers. Reden te meer om goed zicht te krijgen op de klantgerichtheid van uw medewerkers en uw organisatie in de dagelijkse praktijk. Vanzelfsprekend wilt u weten welke zaken goed gaan en welke verbeterpunten er nog zijn. Een mystery visit is een beproefd middel om uw dienstverlening – gezien vanuit de klant – op allerlei onderdelen te toetsen. Uw medewerkers krijgen direct na een bezoek van ervaren mystery visitors een persoonlijke terugkoppeling. Door de directe en persoonlijke feedback accepteren zij verbeterpunten sneller. Daarnaast kunt u leermomenten voor uw medewerkers benoemen, zodat ze de tips meteen in de praktijk kunnen brengen.

Doelgroep

De training is geschikt voor iedere retailer voor wie klantgerichtheid een speerpunt is en die continu bezig is met het optimaliseren van de dienstverlening.

Resultaat

De OVD mystery visitor beoordeelt de kwaliteit van de dienstverlening in uw organisatie. Deze beoordeling geeft gerichte informatie over verbeterpunten waardoor de klantgerichtheid van uw organisatie verder kan toenemen. Uiteindelijk leidt dit tot het winnen en behouden van meer klanten.

Aanpak

In een intakegesprek stemmen we de te toetsen aandachtsgebieden tijdens de mystery visit af. Op basis van deze informatie ontwikkelt OVD Opleidingen een checklist of mystery visit-formulier. Vervolgens brengen de ervaren mystery visitors bezoeken aan uw winkel. Na het bezoek worden de sterke punten en de verbeterpunten direct teruggekoppeld naar de medewerker en zijn directe leidinggevende. De individuele bezoeken worden verwerkt in een rapportage.

Naast een individuele rapportage per winkel, ontvangt u ook een totaal-rapportage. Hierin worden de patronen beschreven die door de mystery visitor zijn herkend. Zo hebt u een vertrekpunt om de performance van uw organisatie verder te verbeteren.

Incompany

Wij bieden deze training alleen als incompany aan. Wij maken op basis van uw wensen graag een offerte op maat. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons.

Duur

De duur wordt in overleg met u vastgesteld op basis van het aantal gewenste bezoeken.

Meer informatie?OVD Opleidingen

Bel of mail met één van onze opleidingsadviseurs!
Tel: 0318-64 99 99
E-mail: info@ovd-opleidingen.nl

Ja, ik vind dit interessant

Wij gaan voor

%

tevredenheid

Waarom OVD opleidingen?

  • Gespecialiseerd in Retail trainingen en opleidingen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Doorgangsgarantie trainingen vanaf 4 deelnemers
  • Hoog slagingspercentage
  • Hoge klantwaardering